And the life begin,step forward and believe Him Trust the faith Allah knows the best

# *wave hand

ASSALAMUALAIKUM :)


baru balik bercuti.penat gamoknyee wey.sampai kasut aku pon tercabot tapak.almaklumlah kasut murohh.nasib lah aku ada bawak kasut spare.hebat orkk aku.jimat duit.tak yoh beli baru.haha
tetibe citer pasal kasut.tak sabit.*maaf maaf.
tak tahu nak update ape sebenarnyaa.
cuma mahu kata ini.best jalan kelantan woo.gegurl yang cun-2 dan muslimah.cececece.haha.tapi seriously.memang thumbs up punya kelantan ^^.eh.dengar citer budak sekolah cuti sekarang kan?*padahal nak habis doh.okay.abaikan aku.ni haa.yang mane duduk hostel tuu.cepat-2 lah packing yek.kang ada pulok awak-2 ini tertinggal barang penting.*macam aku waktu zaman muda-2 dulu.kalau hok duduk sekangkang kera je tak pe.ni hok duduk marabai-rabai jauhnyaa.naye wehh nak gi ambik balik.sediakan payung sebelum hujan.tetibe.hee.

hai bebudak PLKN * wave hand.awak-2 semua mesti dah kurus-2 blako.katang-2 blako.best nyaa.ngee.jumpe kawan baru blako.

hai bebudak InSTAR * wave hand.awak-2 semua dah sedia jiwa raga nak balik esok? * gelak jahat.



saje je wehh.anyway.kakak ini selalu mendoakan kejayaan buat adik-2 ku sekalian.cececece.haha.ayat ampu.tapi memang betol pon.kalau kita berjaya.sejuk hati maka ayah orkk.senyum sikek.




omeiiinyaa awak-2 senyum.haha.
yang jejaka kekalkan kehensoman anda.
yang wanita kekalkan kecomelan anda.*tetibe.

yang penting semua muslimin muslimat tingkatkan ibadah anda agar menjadi hamba yang bertaqwa :)

in shaa allah.

maaf.malam ni nak kacau semua orang kat laman sosial.cewahh ><



No comments:

Post a Comment