And the life begin,step forward and believe Him Trust the faith Allah knows the best

#berbagai bagai -,-

ASSALAMUALAIKUM :)


first of all nak cakap.tajuk entri aku memang tak dek kena mengena dengan isi-2 entri.harap maklum.MR.AWKWARD -,-.pergi jauh-2 lah dari hidup aku ni.tak suka maa.ape?okay.actually MR AWKWARD ni perasaan aku sekarang.kenapa pelik?sebab aku pon tak tahu.haha.dush dush !tengok taip pon dah merapu ni.

hey,nak tahu sesuatu?kalau kita sentiasa pikir negatif.cube lah ambik gelang getah hok warne oren tu.letak kat tangan.bile kite start nak pikir negatif.tarik getah tu cepat-2.secara otomatiknya.kita akan sakit.then terus tk pikir dah mend-2 negatif.cube lah dulu.kalau tak jadik gak -,- ikhtiar cara lain okeng 


okay.tadi tu iklan kejap.ape entah aku merapu sensorang ni.tak de mend nak tulis.kbye.


ASTAGHFIRULLAHALAZIM *hilangkan bintik hitam di hati.in shaa allah.



No comments:

Post a Comment