And the life begin,step forward and believe Him Trust the faith Allah knows the best

# oh my kenangan

ASSALAMUALAIKUM :)


hello sana.hello sini.guess what?harini nak bagitahu sikit.huk aloh.selok.hew hew*perkataan yang bau dapat semalam.annoying jerk.tengok tajuk kat atas tu.wink wink.mesti lah pasal SEKOLAH lagi.haha.sabar-2.mesti bosan doh asyik post pasal sekolah je.haha.nak buat macam mana.hati ini sentiasa merinduimu wahai sekolah.masih terasa hangat kasih sayang sekolah kepadaku.*woi geli woi dahdah.ni haa.nak cerita.nak dijadikan adat kebiasaan sekolah aku.setiap tahungg f5 akan pindah aras bawah bila nak dekat ES PI YEM.wuhooo.penat woo angkat barang.nasib aku aras tengah.kalau aras atas dah lame dah aku campak je dari atas.haha.tak de moral gitu.kalau barang aku satu dua je tak pe.ni amekawww 9 beg aku angkut.buatnya pulak berat beg tu macam dua buah televisyen*skema skema.nak dijadikan cerita.malam tu aku kemas lah barang aku.sampai tertido-2 atas baju.penat gamoknye.lagi-2 plak bila penyakit M datang menyeraang tiba-2.memang tak dek ubat lah.haaa.dengan mata yang agak sembab dan kuyu.aku susun beg-2 tadi tepi katil.katil aku?tepi sekali dekat tingkap.hew hew.molek je aku susung tahu?alamak terlupa.esoknyaa aku ada kelas english.kelas tambahan maaa.cikgu ada cakap.siapa ada kelas boleh bawak turun barang lambat sikek.legaa aku.pagi tuu.aku bersiap nak gi kelas.pukul8 sampai pukul 12 setengah kot.entah aku tak ingat..ni cikgu luar.so.sebelum berpisah tu.cecece.kitorang ni gedik-2 sangat nak tangkap gambar.semua perasan jadi model.muahahahaha.*cover-2  kelas ni dihadiri oleh 25 orang.skema nya aku.haha.kitorang belajar pasal novel yang MADHURI tu.hew hew.THE CURSE.
sedar tak sedar dah pukul 12 setengah rupenye.perut dah buat band nih.makan makan.hew hew.makan apa ekk.tak ingat dah.yang pasti seblum makan baca doa ! lepas makan tu.aku pong pergi lah solat zohor dulu kat surau.tetibe.ada orang cuit bahu aku.huk alohh.mujor tak melatah.MON rupenye.MON ni selaku ketua dorm US.*UMMU SALAMAH.dorm yang aku nak pindah tu.dorm aku dulu SITI AMINAH.atas je dorm US tuu.






MON : geh.ada masalah lah katil kat dorm.
AKU  : kenapa kenapa ? katil aku tak dok ke?*muke cuak
MON : kau bereh je.ambik katil aliya tu.
AKU  : masalah ape pulak?
MON : ada orang tak cukup katil.
AKU  : siapa?
MON : si polan si polan

 aku pongg lipat telekung pergi lah balik asrama.sekangkang kera je pong.letak beg molek dekat BALAI ASIAH.our port.hew hew.bapak gedabak bersepah.haha.naik atas angkat beg naik atas angkat beg*nyanyi dalam hati.banyak nya beg ! siapa nak tolong ni>sensorang je lah.semua orang tengah busy.sob sob.mula-2 bawak turun beg belang-2 tu dulu.hew hew.pastu storage box yang ma shaa allah beratnya.padahal dalam tu beg kosong je.buku kot.yabedabedu.ada roda kat storage box.tolak ! yeayyy ! semua pandang.malu-2.buat muka selamba.asalkan aku tk penat.dah siap-2 angkat beg tuu.kena kemas loker pulak.MA SHAA ALLAH.penyakit M datang menyegat.habis == aku pon pikir balik.kemas lepas asar ke sekarang.SEKARANG ! phewww.ALHAMDULILLAH.siap jugak.ada lah dalam sejam aku kemas.tapi tk kemas mana lah.cukup syarat je.hee.enak mata memandang gitu.aku tengok kat tengah dorm belambak lagi barang.bukan aku punye.bukan aku punye.haha.naik atas balik.usha-2 sikek.tak dek dah barang tinggal.*SITI.SEBELUM KORANG BALIK NANTI.JANGAN CURIK GAMBAR AKAK KAT LOKER NI WALAUPUN RINDU.HAHA.AKAK NAK SIMPAN.*perasan terlebih-2.okay.turun balik.lihat sana lihat sini.BOBO !dia tengah sibuk kemas barang dia.best jugak kacau ni.haha.dia kata banyak lagi beg kat atas.almaklumlah.tingkat atas sekali tuu.kesian BOBO.last-2 siap jugak.
okay.sekejap je masa.dah nak masuk asar time tuu.siap siaga ke surau !lupaa.untuk pengetahuan pembaca.ecehh.tahungg ni sekolah aku dah ubah sistem dorm.duduk ikut form ngan rumah.dan paling penting KR PKR duduk MT.time aku tarak pulakk.haha.



bebudak SITI AMINAH :) *MISSING : zati liyana.syahira. *mane korang menghilang




alolololo.



dekat dorm US tu.tiap-2 hari happy macam pe je.setiap hari dengar lagu GUMMY BEAR dan LEMON TREE haha.dan lagu paling tip top kat BALAI ASIAH KLIK SINI.


riang ria si kecil.muehehehehe.surau tak dek orang :P



tirai rongak !

saya heart awak berdua <3

No comments:

Post a Comment