And the life begin,step forward and believe Him Trust the faith Allah knows the best

# lesen lesen

ASSALAMUALAIKUM


eh.lagu ya ha na na lagi.haha.#tetibe.tadi dok menjengah-2 belog si edah comel.rasa nak update jugak belog ni.sebenarnya malas.tapi kesian pulak korang nak baca nanti.#perasan sorang-2.haha.okay cukup mengarot.buat masa sekarang ni.aku hanya menjadi bibik di rumah sendiri.fuhh.baru ku tahuu penat lelah mama.ummi.ibu.mommy.sekalian-2.patot lah kerja-2 mereka tak pernah habis-2 kan?pasalnyaa.setiap hari.mesti ada je kerja.bukan senang nak jadik suri rumah berjaya nii.ce korang try.amacam?tak sehari pon.setengah hari okayy lah.baru terasa penat lelahnyaa.kih kih.#angkat kening ala-2 iklan cadbury gituhh.bangun pagi gosok gigi.guna ubat gigi safi.ewahh-2.nyanyi pulakk.haha.jom ubah lirik.bangun pagi.baca doa.baca doa pakai tangan.#tak nak-2 ubah.buruk gayanyaa.fuyoo.panjang nyaa mukaddimah aku.haha.actually nak cerita pasal lesen nih.koi bawak kereta.#kening-2.hihi.nak naik naik naik nak naik tak?jom-2.mati enjin tak tanggung.hoho.okay dah cukup.bak kata suaidah mesti kena pergi kursus KPP dulu.kursus ni 5 jam.tapi bak kata cikgu tuu.tak de cikgu yang rajin nak ajar selama tu.hoho.aku tergelak sorang-2 macam orang tak betul.haha.ohh.ambik lesen kat indera mahkota.naik bukit woo.punye lah jauh.bapak cepat pergi.9 DISEMBER.aku ingat lagi.sebab dekat sana aku dapat buku dengan pen.dah gatal benor tangan nak tulis nyee.haha.sampai kekok-2 aku tulis.macam cacing dah aku tengok.hihi.waktu nak daftar tuhh.mak aii.ni sekolah memandu ke pasar?bapak ramainyaa orang.hukk alohh.ada pulak orang lintas line.sabar-2.nasib pagi tu aku kenyang.kalau tak.tak tahuu lah apa jadik kat orang yang lintas tuhh.aku suruh dia belanja makan.haha#tak FEAR FACTOR langsung orkk.haha.kita sebagai perempuan.kena lah jadi ayu sayu ayunyaa.wewiit.hihi.



ingat ni . hihi


okay sambung balik.waktu nak daftarr tuhh.nampak seseorang yg aku kenal.jyeahhhh.#NABILA HUDA
kawan sekolah rendah aku.dan dia sekolah shah jugaaa.ada geng ada geng.sambil tuhh.aku text dengan SYAFIQAH RAMLAN.katanyaa baru bertolak dari rumah.aku dah macam cacing kepanasan kat situhh.haha.dalam pukul 9.00 aku masuk kelas.yeahhh.nabila dah jaga tempat aku.mujur.dah macam tin sardin aku tengok kat dalam tuhh.majornyaaa lelaki.semua pakat duduk belakangg.tunggu cikkgu. . . . . . . . . tot tot tot.lambatnyaaa lagi.pergi toilet lahh.haha.saje nak usha-2.alih-2 jumpe pulak si mlan kat situhh.berbaju purple.ala tomey-2.semua nampak gedabak je at situhh.dia sorang cek mek molek.haha.pastu aku nak masuk kelas dahh.kami pon berpisah.cewahh.pastu cikgu datang.aku dengan semangatnyaa dengar.haha.focusing.tapi.ada mamat cina kat depan tu.tidoq pulaq.dah lah jujur.makk aii.cikgu tuu marah.dan-2 pulak.spoil mood.budak-2 dalam tuu semua shock.wowowow.haha.apa sudah jadi.tak lama lepas tuhh.mamat tu pon pi lah pujuk cikgu tuhh.cikgu tu ingatkan.please behave.hihi.tak de lah gituhh.lebih kurang lah.okay habis pasal tuhh.terlupaa pulaa.dalam kelas utu jugak.ada KHAIRUL MUIZ.aku tak persan pon.nabila yang cakap.haha.buat dunno jekk.okay masa untuk rehat.jalan-2 ambik angin.hoho.jumpaa pulaa NAQIB NORDIN.ni pulak kawan sekolah rendah aku jugaa.dan dia pon budak shah.sama lah macam muiz tadi.pastu gi makan.5 ringgit je.haha.tetibe.mlan mesej pulak.dia ajak lepak-2 kat luar.borak-2 kosong.haha.aku pon keluar jap.cakap-2 punya cakap.syok sangat berborak.last-2 dia mintak diri sebab ada amali motor.kami pon berbalas balas lambain.haha.beria orkk.masuk kelas.ada ceramah lagi.cikgu kali ni.banyak tanya soalan pulakk dah.mujoq aku tk kena.fuhhhh.lega.hihi.sekejap je masa berlalu.dah nak habis pon.yeay~pergi beratur kat luar.nak cop jari.beratur lah aku.mane mak aku ni?hujan dah renyai-2 ni.hujan yang turun bagaikan mutiara.



*wkwkwkwkw

pastuu.mak aku dah sampai.aku pon babai nabila.nak balik dahh.
TAMAT ~

     PAHANG 3 -0 TERENGGANU
#tetibe orkkk.haha.


sharing is caring



No comments:

Post a Comment