And the life begin,step forward and believe Him Trust the faith Allah knows the best

okay , fine

ASSALAMUALAIKUM AGAIN ~


come on afiqah husna ! come on ! tetibe rase nak update belogg malam ni,padahal petang tadi dah update,okay,biarkan aku,ni belogg aku,korang tak nak tengok tak pe,heyy,entah kenape lah kan,lepas isyak tadi,aku rase sebak dan sedih bangett,tapi tetap ku gagahkan diri ini untuk tidak mencurahkan air mata kaca ku ini,tapi sekarang~ , ni SUNGHA punye pasal,ayokkk ! SUNGHA,baik mintak maaf cepat,==
dalam hati sungha*apo kono budok ni haa,saje nak pablo name akuuu ,ni haa,SUNGHA cakap versi korea :) HAHA,okay,aku gurau je,nak gembirakan hati aku ni haaa,tolonglahh ! please be strong okay ><
ermm,ingatkan best sangat terperuk kat rumah,almaklumlah,5 tahun duduk asrama,lame kan?macam-macam orang aku kenal,yang baik ada,yang cungg ada,yang hensengg ada,yang machoo ada,yang muslimah adaa,yang poyo ada,eh eh ! ,yang kurus,yang gemuk,yang tinggi,yang pendek,yang gila-2,yang kuat tacing,hehe,*okay,actually perasan tak entry aku selalu campur,biarlah,baru menarik,haha 
yang penting,InSTAR memang terbaikkk :) tak sangke kann,bertahan aku sampai 5 tahun kat InSTAR tuhh,mula-2 punye lahh,makk aii,asrama?best ke ? jadual same je tiap-2 hari ==
but the best thing is bile dengan kawaan-2,sini nak cerita,kalau kitorang lepak bilik tv tuhh reramai,mend yang seram pon boleh jadi lawak,haha,almaklumlah,ramai sangat PENGOLAH CERITA nya,kelakar plak rase,ingat lagi waktu tgok cerita HISTERIA kot,entah tak ingat tajuk,yang pasal LIYANA JASMAY tuhh,scene tengah gempak-2 seram tuhh,dorang boleh pulak tambah itu ini,jadilah kelakar tahap gaban,haha,cerita tu dah lah pasal hostel,bila malam menjelma,mulelah semua kecut perut,haha,i miss that moment ! seriously ! >< nak buat macam mane dah memang kehidupan


SETIAP PERTEMUAN PASTI AKAN BERAKHIR DENGAN PERPISAHAN :)

betul kan statement ni ? btw,even kita-2 dah berpisah pongg,tapi aku harap korang tak lupe aku *tetibe,haha 
ni tulus ikhlas ni,even mak aku pongg bisa ingat kok teman sekolah rendahnya,masakan kitak-2 yang masih muda remaja :P,HAHA,eermm,okay,lagi bertambah sedih ade lah bile cakap pasal sekolah ni,korang lahh ni*suke sangat salahkan org lain == huishh,tak sangka banyak kan kenangan kat sekolah,yang manis,yang pahit,tapi tak nak cerita yang pahit,tak best,macam makan petola campur jering campur petai campur rebung ,tak sedap kan?so,tak payah cerita,cerita yang mais-2 baru tersenyum sorang-2 macam kambing tak mandi sebulan,busuk tak?haha,gurau jehh,ehh,korang nak tahu?aku masuk paper wooo,selok tak?berie tak?haha,tapi waktu darjah enam lerr,muke aku paling beria sekali,tak percaye,nanti aku upload,kalau ada lagilah gmbar tuhh,tak engat dah letak mane,almaklumlah,banyak sangat gambar,HAHA,okay,mengarot lagii,btw,sekolah kitorang paling ramai 5A time tuhh,80 lebih tak silap,lebih-2 tu aku tak ingat lah pulak berape,harap maklum,hiho :) kenangan sekolah rendah banyak tu banyak,tapi biasalah zaman-2 bebudak,tak matured,aha,nanti aku cerita korang buat muke,tarik muka lahh,haha,malas lah nak cerita,lagi-2 nak cerita ni,bebolak balik dah ni,haa,setiap ahad malam kat sekolah,aku akak ketuk bilik MT,cube teke aku buat mend,nak report?ohh,tidak,nak nangis kat situhh?oh,tidak,mend simple jer,nak tnye 'eh,syue,esok kena pakai blazer ke?'hihi,mend yang paling aku malas sekali,haha syue akan jawab'erm,pakai je lah'
yeay~*hihohohoho aku pongg balik dorm,susun baju nak pakai esok,haha,macam budak-2 kan?takot kelam kabut je esok >< dah dah,tu lahh rutin harian aku setiap malam ahad lepas balik prep,hihooo><
nak pergi prep,nak pergi prep,nak pergi prep,hikhik*dah habis sekolah boleh lah ckp mcm tuhh ><
kelas aku dah lah tepi tangga,waktu nak pegi prep tuhh,seram sejuk je nak naik tangga,siang-2 pon macam tuhh jugak,entah,aku je kot yang rase gitu,abaikan~setiap kali nak balik prep,kelas aku ada alarm,klas lain jangan nak jeles yekk,sape suruh kelas bukan kat tepi tangaa,hihii,tepat 10.30,drappp druppp drippp takkk tukkkk tikkk *actually bunyi tapak kasut  
okay,fine,time's up,balik prep,haha,okayy,memang tak lawak pongg,saje je ==
sokmo-2 lepas habis waktu sekolah,2.30 okayy,memang perut dah buat band kat dalam,macam-2 bunyi ada,haha,tanpa segan silu,aku dan rakan-2 sekalian akan buat marathon ala-2 itik pulang petang,cane tuhh?haha,muke semua tak boleh blahhh jer,biaselahh muke macam orang tak makan setahun pon ada,:)
well,biaselah kitorang,haha,korang jangan jeles,tu hak kami,bile ad budak laki nampak,cepat-2 cover,tu pongg kalau boleh cover,kalau tak,hambikkk kau,layan jer,redah semua halangan halilintar tuh,grrrr ! haha
dasyat tak kitorang?ngeh-2,bile masuk dema buat muke cool :P hebat tak?haha,bestnyaaa ! kat uni nanti,mane ade gitu dahh,tak de orang nak care pon = = seriously ! sedih lagi :( 

FARAH AQILAH:dapat loker akak kan?hihoo,jaga molek,kalau ada sedikit kekurangan ataupon contengan,sila abaikan~itu anasir luar yang buat,diorang jeles :)hihoo

ehh,nak tahu?hari sukan tahun lepas,aku rase macam pakai arang kat muka tahuu,hitanggg gila,penat-2,tapi point nya,aku nak cerita,aku dapat air percuma,ada orang belanja ! terkejut pun ada,seronok tambah sengih macam kambing,tapi tak nak tunjuk*ego tak ego tak 
lega tekak eden,terima kasih ^^

pagi tadi dengar IKIM.FM ,tajuk pasal skrin,aku tertarik dengan satu ayat ni

*ORANG DULU SKRIN BESAR,BADAN KECIK,ORANG SEKARANG SKRIN KECIK BADAN BESAR :)

*okayy,tu jekk,lenguh sendi-2 ni menaip = = lain kali cerita lagi ~


try to smile friends :)












No comments:

Post a Comment