And the life begin,step forward and believe Him Trust the faith Allah knows the best

aku.dia.kamu.

ASSALAMUALAIKUM :)



nak cerita sikit nihh.haih.lagu sungha ni.sedih pulak.tutup-2.haha.ada pulak meleleh air mata ni.ni haa.semalam aku pergi rumah anak murid mak aku.dapat MRSM PEKAN katanya.so.nak melawat kejap.waktu mak aku cakap dia dapat MRSM PEKAN tuhh.tiba-2 teringat sekolah.waaa.rindunyaa.apelah adik-2 dorm aku tengah buat yekk.tapi korang dah ikut form kan?so.berpecah dah.tapi tak pe.ada hikmah tuu.mesti seronok kan boleh jumpe kengkawan lagi.seronoknyaa!jealous lah dengan korang.hihi.almaklumlah.dah habis sekolah.semua post nak cerita pasal sekolah.



lihatlahhh.orang yang sangat rindu sekolah.haha.semangat lebih-2.




okay-2.seterusnya.nak bagitahuu satu rahsia.sayaaaa rindu orang-2.bukan lah.bukan orang-2 kat sawah tuh.orang-2 dekat sekolah.haha.okay.tak lawak ==.jari-2 ini terus menari-2 atas keyboard untk taip pasal sekolah.macam mace nihh.ahhh.sudah dahh.






ni bukan sekolah.haha.tapi saya rindu lah kalian.eh eh.ada adik pinky kat situh.hai adik ! comelnyaa ><







nahh.ini sekolah aku.haha.tapi ni yang lame.sekarang dah ada kuning-2.hehe.







mencebikk.sedih tak?



point aku sebenarnyaa nak cerita nihh.haha.adik aku ni.teruja sebab bawang yang mak aku tanam.dah ada hasil.tengoklahh dia.dari luar rumah panggil.akak.akak.akak.mana akak.nak tunjuk ni.haha..






alamak.gambar ni gegar.okay.abaikan.haha.



hermm.nak cakap apa lagi ni?tarak idea sudah.==.aah.petang tadi tengok 3 idiot.bape kali entah tengok.haha.tapi cerita dia memang best lah.tak bosan.banyak pengajaran kat situhh.paling aku suka PERSAHABATAN diorang.ni sedih ni.kawan-2 aku.wahahaahahaa.saje je kan nak buat aku ingat sekolha lagi.tak boleh jadik ni.hakikat--2.kado-2 lah diri tu dah tua.==



okay.ni pasal saudara aku pulak.comel sangat.geram eden.tengok.entri campur-2.haha.gilaa.




cu.saya ambikk satu gambar ni,hehe.maaf !



conclusion nyaa kat sini.setiap kali tulis entri.mesti kejap kang nak tulis ni.tetibe teringat yang ini pulak.okay.teringat yang itu pulak.tapi tak boleh tulis semua.alamatnyaa.entri aku akan jadi sepanjang-2 nya.harap maklum.lain kali pulak.*macam bosangg je entri ni.hehe  memang pon.tv dah kene conquer bola.habislah.melepas lagi nak tengok tv.nasib laptop ni ada.muahahahaha.kalau aku balik.jangan harap laptop ni lepas kat oramg lain.piece ! kejam kan?haha.alah.adik aku bukan kesah pon.aku sorang je yang beria terlebih-2.tengok.kan aku dah kate.entri aku selalu lain-2.pening tak bace?faham-2 je lah.haha.eh.kenape orang cakap aku ni garang yekkk."ehh.geh.cube lah sennyum sikit.macam nak makan orang dah gaye"  "uisssh.grangnya lah muke kau ni." garang ke?entah tak tahuu.hee.sorilah geng.bukan tak nak senyum.kang aku senyum sorang-2 korang cakap mabuk cinta pulak.haha.ape yang aku boleh buat lagi.haha.sabar je lahh yekk.in shaa allah aku cube maniskan muke ni.jangan nampak monyok macam momok sangat.*okay.mengarot  


















tehehehe.tengok ni! haha :) saje je.okay dah cukup cerita.lain kali sambunh lagi yekkk.salam semua !



No comments:

Post a Comment