And the life begin,step forward and believe Him Trust the faith Allah knows the best

syukur :)

ASSALAMUALAIKUM :)


alhamudulillah,aku rase tenang sangat sekarang,terima kasih ya Allah, :,) setenang tenangnya ! aku bersyukur,ni aku saje nk tulis kat beloggg ni,pasal ape aku dah tenang,satu hari nanti korang akan tahu jugak,buat mase sekarang ni,aku rase tak sesuai lagi nk cerita mend ni okay ? HAHA,nak lepaskan je ape yang aku rase sekarang ni,korang korang yang kat luar sane tuhh cane ? kepada yang tgah hepi tuhh,bersyukur pade Allah,atas segala nikmat-NYA :) mungkin korang hepi sebab dapat hadiah birthday ke,gaji bonus ke,or pape lah,jangan lupa Allah,yang tengah sedih tu,ingat,setiap kejadian pasti ada hikmah-NYA :),Allah tahu kemampuan hamba-NYA,in shaa allah yang terbaik




memohon kepada Allah adalah yang terbaik




alhamdulillah :)



sekian sahaja dari aku :,)

No comments:

Post a Comment