And the life begin,step forward and believe Him Trust the faith Allah knows the best

hai hai hai :)

ASSALAMUALAIKUM :)

yeay~tak tahu nak tulis apa apa , untuk dia hey!*tetibe   wahai otak yang budiman lagi dihormati,tolonglah keluarkan idea nak tulis apa ==' , tinkk ! *bunyik idea kluaa,,muahahaha    hari tuh aku pergi LEGOLAND,ingat tak ingat tak?kalau tak ingat ponngg aku tak kisah,dalam exam tak d pulakk soalan macam nihh,AFIQAH HUSNA PERGI KE LEGOLAND, BETUL KE BOHONG  ? haha,mengarutt yang teramat sangat,meh nak kongsi cerita kat sana,nak carik makanan melayu memang susah tak payah cakap lah,asal jumpe kedai je,cina,ke depan lagi,cina,kedepan sikit lagi , india pulee ,kalau kebelakang sikit,baru lah kedai melayu~memang tersorok sikit dongg :p tapi yang penting harga makanan memang tip top ! haha,eh,eh ! sini nak bergosip,waktu naik lif dekat KSL HOTEL kan kan kan,jumpe orang korea :p , mak dengan anak,adik aku hok yang MURSHID tuhh, dengan kembang kempisnyaaa dy cakap , ANNAENG SE-YO !*betoii ko ejoo gini ?  punye lah seronok kan dy :p aku pon excited jugak,tapi cover,hehe


haaa,ni hok seram sikit*mu tok payoh nk ttup mate lah,guane nok bace?  gini,kan dah gi makan tadi,kedai mend aku pon dah tak ingat,park kereta kat tepi jalan,pas siap makan,mesti nak pergi kat kereta kan?nak balik hotel,aku dengan sesedap rasa terus texting orang*eheh,text siape entah?><  nak tahuu , carik sendiri  tak perasan ad orang india sandar dekat kereta milik ayahku :P , errr,ni cuak ni,aksi india tuhh ,macam tgah intai dalam kereta,cuakk,ayah aku dengan sedikit kekuatan >.< terus tepuk bahu orng tuhh,rupenye dy mabuk,cuak je ehhh,aku pon teros masuk kereta dan menyambung aktiviti harianku *agagagaga >,<


hey hey hey ! aku tak percaya cinta *tetibe~ 
ingat ni ketat ketat ,7.8 tahuu ? haha

pesanan khidmat masyarakat :)

  • apabila berjalan hendaklah selalu pandang ke hadapan,pandang belakang nanti jatuh :)
  • jangan senyum sorang-sorang macam kambing
  • bertegur sapalah apabila bertemu kenalan anda
dibawakan khas oleh PQAH USNA :P

gambar tak boleh upload ~ internet yeay ~ huh ==



No comments:

Post a Comment