And the life begin,step forward and believe Him Trust the faith Allah knows the best

ENTAH TAK TAHU ~

ASSALAMUALAIKUM :)

eh,rase macam tiap-2 hari aku update belogg ni,haha,biarlah,ade ku kesah?even tak d orang bace pon,aku tk kesah,belogg aku,siape nk kesah?haaa,ni ade kesah,haha,ape yang korang rase sekrang ekk?terutame sekali adik-2 ku yang nak balik sekolah dah tuu,chill ~ sekolah itu seronok sihhh,haha,dah tak sekolah boleh lah cakap macam tuu,tapi memang betol pon,duduk rumah tak buat ape jugakk,menternak lemak ade lah,haha,korang jgn ikut aku ni,haha,ikut lah yg baik-2 mcam membe aku,FARATIKA-ANAS FADHIL-SUAIDAH-ADEENA-KHAIRI,diorang ni memang terbaik a bagi aku,dapat FAST TRACK tuhh,bukan calang calang orang :) anyway korangg,GOOD LUCK AND ALWAYS BE THE BEST ~ aku tahuu korang boleh buat ~ haha,aku ni entah cane tahuu,bersyukur dengan ape yg aku dapat nt,mugkin ade hikmah,cakap pasal hikmah,hermhhh,sekarang ni akku asyik fikir,---eh,kenape  lah mend ni mesti berlaku?----*tak kesah mend tuu masalah pape pon >< okayy,mungkin itu yang terbaik untuk kita,ataupun Allah merancang yang lebih baik untuk kita sebab Allah tu sebaik-baik perancang,maybe its the best for us ! ----setiap kejadian pasti ada hikmahnya----- ingat tu afiqah husna ! jangan nak layan sangat sedih tak tentu arah tuuuu
>< *tetibe pujuk diri sendiri,eheh 

the prophet S.A.W told us that we must obey Allah and his messenger at all time,but after that who else did he tell us to listen too and be close too  
YOUR MOTHER :)


:')

No comments:

Post a Comment