And the life begin,step forward and believe Him Trust the faith Allah knows the best

subhanallah :)

ASSALAMUALAIKUM :)

pagi tadi mulut aku gatal gi cakap kat ayah,ayah,nak pergi kemaman boleh ke?then,ayah aku kate,jom,tapi lepas makan lah,yeay~ lalu dengan kudrat keretaku,bukan kereta aku pon,kereta mak ayah aku lahhh,bergerak lah kereta tersebut dengan 4 tayarnya~vroooommm , kedaikedaikedaikedai,banyak nya kedai wey,mane satu nk pi makan ni haa ? haa sudah,sretttt , dah benti kedai makan,dekat BALOK,pilih makanan,seronoknya~yeay~HAHA,sifat kelaparan terserlah di situ,dan-2 aku dtg kt meja,org tu mntak order air,ayah aku pulak tersalah pnggil,MILAH !nak air ape?erk~MILAH ?secara automatiknya,org yg mntak order tu pon pnggil aku MILAH ==.mak aiii,aku pon makan dengan hati yang tenag dan gembira,lalalala~tiba tiba dtang seorang lelaki bwak sedulang air,laaaa~orang tadi,nah MILAH ,air,aku jugak yang kene,haiiiiikk ==ALHAMDULILLAH~,kenyang sudah,KEMAMAN jom ahhh :)
waktu pergi jalan tuhh,SUBHANALLAH ! cantiknya pelangi,ALLAH MAHA BESAR :) ALLAHU AKBAR !





bukan senang tao nak tgok rainbowwww :) dah jalan kemaman , beli KEROPOK LEKOR lah,ape lagi,lepas tuhh,balik,waktu balik tuu,kereta senyap jerr,semua tidur,kecuali ayah aku,ngeh-2,penat~

truly,
piqah husna

No comments:

Post a Comment