And the life begin,step forward and believe Him Trust the faith Allah knows the best

yeay

ASSALAMUALAIKUM

erk.hati rase sakit.kenapa entah.sila abaikan.hati bagai disiat siat.eh?fulamak.berpujangga pula.eh.orang bersyukur cakap apa?apa?apa?betol tu.Alhamdulillah.setiap perkara pasti ada hikmah dan kita perlu bersyukur.wuuuu aku sebak wuuuu.selama beberapa bulan terperuk kat rumah ni.tak pernah pula rase sesebak ini.Haha.Anda bagaimana?Ape yang aku merepek ni.Harap maaf atas kesulitan yang dihadapi.Ini lah masalah bile orang berlagak pandai berpujangga dalam seni.Eh?Tetibe.Okay.semua budak asrama dah balik.semua budak sekolah nak pergi sekolah esok.semua cikgu nak mula mengajar balik esok.semua pekerja dah mula membanting tulang esok.dan aku?tetap same.wuuu.Eh?Ape motif aku ni.*Angkat tangan dua-dua.surrender.*lame tak berbelog ni.kekok pula.ape motif aku update ni.yeay yeay yeay.eh.boleh ke nak cerita semua kat blog.ye ke boleh.ye ke boleh?tak boleh ! *senyap* sebagai manusia kita juga ada privacy kita.so.cepat-cepat klik privacy setting dan hide.Eh?Tetibe.Okay.Tabahkan diri.Jangan cerita.


malas dah tulis.tak dek idea.karoot komedia -,-

No comments:

Post a Comment