And the life begin,step forward and believe Him Trust the faith Allah knows the best

Penyakit

SALAM ALAIK

Huk aloh.Penyakit ni sokmo je menyerang aku.Acano ? Wuuuuuu penyakit  M wuuuu.Nak update belog pungg malas tahu.Tak tahu senyap XD Nak makan pungg malas.Ye ke?Watlek.Haha.Tolong Tolong !Apekah?Kelmarin punya semalam punya tulat aku explore FB.Macam dah tk dek keje lain.Huk aloh.Pastu explore punya exlpore macam-2 aku jumpa.Scroll atas scroll bawah.Haha.Memang tak dek keje kan?Eh.PM dah bubar parlimen.k Tetibe.Haha.Semalam aku buat kerja sekolah aku.APE?korang ingat aku duduk goyang kaki je kat rumah?Pensel pon aku tk dek.Pegi bodek aku jap nak pinjam pensel.Seperti yang aku jangka.Dia marah.WUUUUU.sebekkk XD tak dek lah.Dia bagi je.Aku yang melebih.Haha.Alahaii.Pemadam pung tak ade.Apekah?Bekas pensel aku time SPM tertinggal kat sekolah.wuuu.segala slip ada dalam tuu.Tingaal kat dewan plak tu.Terbaik XD.Tu lah.selok sangat tangkap gambar.Pastu selengeh tinggal pensel box.wuuuu padan muka aku.Okay semula.Aku carik pemadam kat meja belajar adik aku.Name je meja belajar.Tak dek orang pungg belajar kat situ.Meja yang belajar.k Tak lawak -,- Yeahhh ! ada pemadam.Beria.Haha.Bukak buku ARAB XD.Buat kerja aku.Terbaik.Tulisan tak yoh kabo lah.Memang kelassss kau Maria ! Kaloh cakar ayam.Nak tulis bahasa melayu pungg terkapa-kapai inikan pula jawi.HAHA.Kekok.Seriously.Last-2 siap jugak keje aku.Alhamdulillah.Pastu pegi layan korea plak.Apekah?Haha.Tengok je.Tak feeling pungg. XD Begitu lah hari-hari aku.DAH ! memang mengarot gilo XD Dari haritu lagi nak update pasal KACIP.Tapi tk kesampaian lagi.Nanti lah guwa kasik korek semua.Baru boleh update XD kkkk.



Apekah ? XD




2 comments: