And the life begin,step forward and believe Him Trust the faith Allah knows the best

Tiga Kata

ASSALAMUALAIKUM :D

Ish.Buntu betol lah.Kering idea nak tulis ape ni :3 Woa.Handphone tk dek kredit --' Sejak bile entah fon aku tk dek kredit.Haha.Selalu ade je walaupun terpaksa buat Advance.Ohmaaii.Haha.Kkkk.Tk dek point nak cerita ni --' Eh,baru ingat.Jiran depan rumah aku ada anak sedara dah :D Untunglah kau Farhana oi.Haha.Lagi?Em em.macam biasa sekarang kengkawan aku tengah sibuk pasal masa depan dorang.Iv bagai.Tawaran bagai.Dan ada yang dah pegi belajar pon.Untunglah nak fly jepun :D Tak lame dah duduk rumah ni.Nanti tk boleh dah rilek badak kat rumah.Belajar pulak :3 Oh belajar.Pegang pen pon kekok.Nak tulis?Woa.Memang macam ape lah kan --' Eh?sebenarnya ape yang aku merepek ni --' Gini.Aku dengar kat radio.Hanya dengan tiga kata sahaja hidup anda boleh berubah :3
Woa.Macam ape je kan.Ape ek tiga tu.Jap aku nak ingat.Hah ! Ni lah antara yang aku ingat yop

SAYA SUKA AWAK
SAYA SAYANG AWAK
SAYA BENCI AWAK
SAYA CERAIKAN AWAK
SAYA NAK MAKAN. Eh?
INI KALILAH TUKAR Hah? --' *tetibe





Ha.tu je lah aku ingat.K mengarut --' Malas lah nak elaborate.Haha.Kan?Betul tk boleh berubah hidup korang.Entah tk tahu.Aku tulis ape yg aku dengar ajo.Yongshin :D bye !

No comments:

Post a Comment