And the life begin,step forward and believe Him Trust the faith Allah knows the best

Musim kerusi panas :3

ASSALAMUALAIKUM

Lawak nye tajuk kau cik piqah oi.Haha.Amende entah aku merepek.Ops.Sekanrang musim orang berkempen bagai.Nak mengundi dah ni.Haha.Tapi malangnya aku tk cukup umur lagi :3 Hihi.Beria plak aku.Sejak duduk goyang kaki tangan kat rumah ni.Makin aku kenali apa itu Politik.Woa :D Haha.Tapi aku tak tegar macam adik aku :3 padahal muda lagi.Bagus lah tu.Aku tengok kengkawan aku pon ade yg bersemangat jugak pasal politik ni.Bagus lah tu.Think about future.Yeay.Aku speaking --'.Haha.Paling lawak hari jumaat haritu :3 Adik ngan ayah aku tk cuti hari Isnin ni.Diorang jeles kat mak ngan adik-2 aku yg lain.Haha.Adik aku harap dalam tv nanti dia umum satu malaysia ni cuti :3 Haha.Sekarag semua panas.Tv.Radio.Bendera sana sini.Woa :3 Tapi papehal pon aku tk terlibat lagi.Duduk rumah bukak laptop je lah keje aku :3kui kui.


kerepek bentuk love :3 *malas nak rotate.


Haa.kepada yang dah mengundi tu.Selamat mengundi yaw :3 haha.Sampai sini sajo dulu.Sekian

No comments:

Post a Comment